fredag 13 december 2013

Nu kanske ni tror..

..att det är stiltje i vår sängkammare men icke! Vi snor åt oss sköna stunder när tillfällen ges,dock hinner vi inte planera allt så ofta så det där med att filma och ta sköna bilder ligger lite åt sidan. 
Mannen har dock lagt in ett önskemål på lite fotosession med bland annat latexlakanet.. Jag tror han är sugen på lite våta lekar ;)

Jag har ju en tjänst att återgälda mannen också.. Eftersom vi hade några busiga nätter med en extra kille måste vi ju jämna till det hela med en extra tjej också. Vart jag nu ska hitta henne?
Bc verkar gå bort för där har vi inte funnit mycket av intresse tyvärr. Mycket ord och lite verkstad. Är väl lätt att vara kaxig bakom en skärm kan jag tänka mig.. Vad återstår då? Krogen känns ju också lite avlägset. Hej hej, vill du följa med hem och knulla med mig och min man? 

Det är klurigt det där.. Tips någon?


Puss!

Inga kommentarer: