tisdag 22 oktober 2013

Recension

Godkväll!
Som vi hintat om i tidigare inlägg så har vi som sagt fått äran att testa en sexleksak ifrån http://www.oliverocheva.se
Vi blev supernyfikna när leksaken damp ner i vår brevlåda och med spänning öppnade vi paketet som innehöll en dildo i handblåst glas! En sån har vi varit nyfikna på en tid men inte införskaffat.
Vi gjorde oss redo för en playdate i sängen och värmde upp oss med mycket smek och olja för en riktigt skön stund.
Mannen kröp ner mellan mina ben och slickade i sig av mina våta droppar som blev allt fler, och tillslut så började han reta min klitta med den kalla stenhårda glasstaven. De räfflade partierna kittlades skönt och tillslut ville jag känna den kompakta hårdheten i mig. Staven gled in i min våta mus med lätthet och penetrerade mig hårt och skönt tills jag ville ha the real deal och mannen körde sin heta kuk i mig och gav mig en ordentlig omgång.
Slutsatsen av testet blir således att har man inte testat en glasstav så ska man absolut köpa en!!
Vackra att se på är de också, nästan så jag vill ha den i bokhyllan :)
Upplever man den för kall kan man ju enkelt reglera temperaturen med sin egen kroppsvärme.
Jag gillade verkligen att känna något så hårt fast ändå mjukt och lent och att slippa den karakteristiska gummidoften som tyvärr kommer som bonus med de flesta dildos.
Skulle jag sätta ett minus på glasstaven får det isåfall bli att den kan bli något halkig att hålla i då man är riktigt våt ;)
Staven får iallafall 4 snoppar av 5 möjliga från oss!
Just nu finns den även på REA hos Oliver och Eva så passa på vetja, varje välfylld svart låda borde ha en om så bara för att de är sjukt fina :)
Tills vi ses igen..
/
LovesexRocknroll

Inga kommentarer: