onsdag 16 november 2011

Slicka fitta

är något mannen verkligen tycker om. Jag skulle nästan kunna påstå att han verkligen ÄLSKAR att slicka fitta! Häromnatten smög jag ner i sängen efter att jag gjort mig ren och fin och klätt mig i en svart porrig negligè . Han var inte svårstartad när han såg vad jag hade för tanke och formligen kastade sig över mig. Han kysste sig ner mot min fuktiga öppning och retade mig tills jag blev riktigt våt..
Man riktigt hör hur mycket han tycker om att antingen göra det skönt för mig eller bara slicka fitta allmänt.. ;)  Han suger girigt i sig alla safter och pullar smeker och retar mig till vansinne!

Som om jag inte vore redo för hans kuk för längesedan fiskar han fram den vibrerande buttplugen samt slimline staven som vibrerar kraftigt..
Han kör upp pluggen i min rumpa och stöter hårt långt in i mig med staven tills jag knappt står ut längre..
Får sedan nöjet att blöta ner hans kropp och ansikte med min sprutande orgasm, igen och igen....

När jag kommit för tredje gången tror jag vill han äntligen knulla mig! Hans kuk är het och hård och jag känner nästan hur den bultar i min fitta när han tar mig snabbt och lite brutalt. Han håller inte igen så länge utan drar sig ur och skvätter sin varma säd över min hela min kropp..

Njutningen är total.

Puss&kram
/ Hon

Inga kommentarer: