tisdag 24 juli 2012

Kåtslag..

Jag vet inte vad det är som händer.. vi har inte varit ensamma hela tiden men just nu känns det som jag är onormalt kåt. 
Skön känsla iofs men ändå :) 


Facesitting är en av mannens favoriter. Då jag ville se honom runka av sig själv till en skön rulle tänkte jag inte låta honom smeka mig nånstans.. men efter han bönat och bett om att jag bara skulle sitta lite gav jag efter för hans vilja.
Sittandes över hans ansikte ser jag honom runka sin kuk och bli alltmer galen av upphetsning.
Hans upphetsade flämtningar blir inte mindre i takt med att jag känner min egen kåtsaft droppa ner i hans mun..
Den enda beröring han får av mig är när kuken råkar lägga sig i klyftan på mina tuttar. Trots att jag älskar att suga kuk är känslan att den andre verkligen försöker med tankeöverföring att jag ska åtminstonde slicka lite på toppen ganska häftig i sig ;)




Jag kommer av mig lite i tanken att bara sitta, eller så är det mannen som verkligen tvingar sin tunga att röra min svullna kåta klitta. Efter en stund kan jag omöjligt hålla emot längre och jag kommer i mannens ansikte.
Hans kuk är i upplösningstillstånd (eller utlösningstillstånd kanske man ska säga hihi) och jag kliver av hans tunga och ber honom runka mer framför mig.


Han frågar om han får spruta sin sats på mig och det får han givetvis göra.
Han runkar några drag och drar mig till sig. Han står över mig och retas lite i min fittöppning och sekunden senare skickar han iaf veckans största sats över min fitta, och upp emot tuttarna.
Tänk vad jag älskar att se när han kommer!!


Trots att jag får så mycket kuk jag vill.. trots att jag borde känna mig nöjd, satt jag ändå här med bultande klitta och våta trosor.. 
Fram med första bästa klipp, två fingrar i fittan och nästa orgasm var på intågande.


Mycket skönt!
Undrar hur länge jag klarar mig nu.....




Puss 
/Hon

Inga kommentarer: