tisdag 11 september 2012

Nattens sex!


Ikväll så gick vi båda runt och var lite kåt. Jag skickade lite porriga bilder till hennes telefon fast vi satt i soffan bägge två och efter en stund gick hon iväg för att duscha. Jag passade på att tända ljus och bädda upp latexlakanet och dessutom satt jag igång en porrfilm som bägge går igång på. 
Då hon kom tillbaka så gick jag och duschade och dagen till ära tog jag på mig min kukring i metall och läder.
Då jag kom till sängen hann jag knappt lägga mig ner innan hon satt sig över min mage och tog på mig handbojorna. Sedan satte hon sig nedanför mig och började sakta att slicka min pung och anus växelvis. Efter en stund kände jag att hon pillade med sitt finger i min öppning och jag stötte tillbaka så jag kunde känna hela hennes finger i mig. Samtidigt börjar hon suga och runka av mig, spottar på kuken och sedan i min mun...
Jag ligger där och njuter i fulla drag och märker att det samlats en pöl av kåtsaft under henne! Jag ber att få smaka och hon smeker sitt rinnande kön och sedan får jag slicka hennes fingrar. 
Sedan släpper hon mig lös från handbojorna och sätter sig med sin fitta mot mitt anus, och börjar knulla sig själv med fingrarna. Snabbare och snabbare tills hon sprutar över  min kuk och anus!!! Sååå skön känsla! Jag trycker mig så hårt jag kan mot hennes varma och bultande fitta.
Sedan lägger vi oss i en 69a och jag får äntligen slicka i mig hennes saft. Jag tar fram staven och knullar henne allt snabbare medans hon suger min kuk och knullar mig med en dildo. Hon rycker och skriker och sekunden senare sprutar hon mig i ansiktet. Jag slickar i mig allt jag förmår och börjar på nytt föra staven fram och tillbaka allt snabbare och hon skriker åter igen och kommer i ännu en orgasm...
Vet inte hur många gånger hon kom så, men efter en stund lade vi oss i missionären och jag smekte hennes klitta med mitt ollon för att retas men efter en stund kunde jag inte hålla mig utan började knulla henne allt snabbare och hårdare tills vi kom i en enorm orgasm! Jag sprutade halva satsen på fittan och halva i henne!
Vi sjönk ihop bredvid varandra i en pöl av kåtsaft och andades ut...

Någon minut senare förstod jag att hon inte var riktigt nöjd ännu så jag gick ner och började slicka hennes nersprutade fitta ren igen, och hon var nu om möjligt ännu mer kåt än tidigare! Sedan knullade jag åter igen henne i missionären samtidigt som jag spottade min saliv i hennes mun. Vi knullade hårdare och hårdare och sedan drog jag mig ur och runkade samtidigt som hon tog staven och knullade sig själv, hon kom och sprutade en stråle över mig och min kuk och jag blev så upphetsad att jag strax efter sprutade min sats över henne! 

Eftersom jag ville ha ett klipp till bloggen var hon inte sen med att fixa två orgasmer till på egen hand, samtidigt som jag filmade! Så här kommer ett litet klipp ;) 

/Mannen


3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig g-punkts orgasm. Älskar era filmer saknar dock strapoon :-)

Anonym sa...

Hej, första gången här på sidan, läckert!! Hur gör jag för att kunna se filmerna? Har en iPhone 4s, kanske ngn inställning? Ni lockar till mer!

lovesexrocknroll sa...

Hej!
Har tyvärr ingen aning om varför det inte funkar att se filmerna från din mobil..
Du får leta upp ett annat sätt att titta :) Från datorn ska det iaf funka!
Kram