onsdag 25 december 2013

Nu blåser vi liv i bloggen igen!

 Många sköna stunder i sängen har det blivit, men en speciell händelse tänkte jag berätta om nu ;) Vi är ju rätt nyfiken av oss i sängen så att säga och provar gärna nya saker... Jag och kvinnan pratade med varandra (för ganska länge sedan) om saker vi ville testa och om det var något som den andre inte hade fått uppleva ännu. Det kändes lite som att båda gick likt katter runt het gröt och väntade på vad den andra skulle säga. Då jag till slut sa att det kanske skulle vara häftigt att prova wet , så var hon inte sen att berätta att även hon fantiserat om detta. Sedan dess har vi tittat på ganska mycket wet tillsammans, tills för ett tag sedan då vi provade detta på riktigt...

Det började som vanligt att vi pratade lite snusk, först via sms och sedan vidare då jag kom hem. Då var det ganska klart vad som skulle ske senare på kvällen. Vi gick runt båda två och var skönt kåta och drack vatten och förberedde sängen med latexlakan, tog en lång dusch och gjorde oss redo för natten.

Hon lade sig på mage och jag kysste och slickade hennes rygg. Från nacken och långsamt ner mot hennes underbara rumpa. Fortsatte ner mot låren och gick sedan tillbaka. Jag såg redan då att det samlats en rejäl pöl av kåtsaft under henne. Jag stannade vid anus och slickade först långsamt och sedan ökade jag takten tills jag knullade hennes trånga hål med min tunga. Hon kved av vällust. Jag ställde mig upp och förde min nu stenhårda kuk mot hennes anus, bara för att retas.

Sedan lade jag mig på rygg och hon satte sig över min kuk och började rida. Jag kände hennes kåtsaft rinna ner över min pung. Sedan stannar hon upp och reser sig något och kissar sin varma underbara urin över min kuk... Just då trodde jag att jag skulle komma men lyckades behärska mig.
Vi hamnar sedan i missionären och jag knullar henne som besatt i snabbt tempo. Då jag känner att det håller på att gå för mig igen så drar jag mig ur varpå hon snabbt kissar igen över kuken. Jag böjer mig ner och låter hennes stråle träffa min mun. Jag fyller munnen och spottar det över hennes mage så det rinner ner över hennes plaskvåta fitta. Sedan slickar jag upp varenda droppe på hennes fitta. Hon kastar ner mig på rygg och jag landar i en stor pöl av hennes safter och sätter sig åter igen över min kuk och börjar rida. Jag är helt i extas och känner mig så kåt som jag nog aldrig gjort förut. När jag känner att jag inte kan hålla mig längre drar jag mig ur. Nu skickar hon återigen sin stråle över hela mig och jag är genomblöt!

Jag runkar kuken samtidigt som hennes stråle träffar ollonet och där går det för mig. Jag skickar min varma sperma över hela mig, över bröstet och över mitt ansiktet, över min mun! Jag känner att detta var nog den mest intensiva orgasm jag någonsin haft och jag har aldrig varit så djuriskt kåt, dimmig, och ohämmad förut. Att detta skall göras om, det är en sak som är säker!!! 

 Nu blev det ju inga bilder denna gång heller, för det glömdes bort i stridens hetta, men jag lovar att det kommer inom kort...

puss och snusk /mannen

Inga kommentarer: