fredag 22 juni 2012

And we are back...

Heej :)


Nu har vi kommit åter tillbaka till vardagen. Vi har haft det bra, hur har ni haft det ? 
Vi har som vanligt spetsat våra dagar med lite skönt sex, kel och smek..
Snuskat lite på ställen där folk utan vidare svårighet kunnat se, men även gömt oss inomhus för att förgylla dagarna :)


Häromdagen låg vi och myste i sängen, efter att ha småpratat om att bjuda in ett par till...
Såna tankar gör en ju lite våt mellan benen och mannens stånd går ej att ta miste på ;)
Efter det grymt sköna sexet fortsatte vi spåna lite om hur det skulle vara.. hur vi skulle göra osv.
Vi kom fram till en del smarta saker och allt medan jag låg och skedade bakom mannen, frågade jag om han skulle gilla att ha en tjej på andra sidan med..
Om han skulle gilla att jag låg bakom och lekte med hans rumpa.. smiskade lite, kysstes lite i nacken medan han hade en tjej till som sög av honom.


Reaktionen gick inte att ta miste på. Mellan hans flämtande "jaa".. växte kuken mer och mer för varje sekund. Tillslut kunde han inte hålla emot längre så han slängde upp mig på hans kuk och lät mig rida honom tills han återigen sprutade min fitta full med varm säd.
Det var en skön kväll :) Och mannen somnade med ett stort leende på läpparna.


Nu ikväll satt vi och kollade igenom lite bilder.. Privata opublicerade sådana ;)
Hans kuk reste sig på två röda och hans ögon blev sådär fuktigt kåta..
Eftersom han skulle gå och duscha tyckte jag att det var onödigt att sitta med ståkuk nu. Helt i onödan liksom... :P


Han smög iväg till duschen och tvättade sig ren och fräsch. (och jag som visste att jag tänkte smutsa ner honom igen.. hehe ) 
När jag hörde att han började bli färdig smög jag in i badrummet för att inspektera.
Han kunde ju trots allt ha runkat av sig själv i duschen ..
Det hade han dock inte, för det första jag såg var ett praktstånd!
Härligt för mig.. 
Hukade mig ner och smakade på hans styva kuk, slickade och nafsade och sög tills han med ett stön skickade sin sats i min mun :) 


Sen pussade jag honom godnatt och fortsatte städa lite.
Är jag inte världens bästa tjej så säg.... ;)


Hihi!
Nu ska fröken också krypa ner snart. Med bultande fitta och ett leende på läpparna.
Väntar på att få kuk...

Mannen retas...

Nersprutad efter en skön orgasm  ;) 
Bjuder på lite bilder av senare årgång. Häromdagen bra precis :)


Ha det bra därute!
P&K
/Hon

5 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder:-) dina man måste ha stånd jämt:-)haha ..det blev hårt här direkt;-)
kram Freddie

lovesexrocknroll sa...

Haha Tack :P Det har han.... ;)

Anonym sa...

love your blog, wish i could read swedish,
jenny xx

Anonym sa...

do you ever come to UK,

lovesexrocknroll sa...

Thanks Jenny :)