söndag 9 september 2012

Vi funderar

på att ta vårt sexliv ett steg längre.
Eller funderar och funderar... Vi har bestämt att så är fallet.
Inte för att vi har tråkigt i sängen annars, tvärtom! 
Vi vill bara utmana lite och öka spänningen ännu ett snäpp :)

Vi ska gå på parklubb!
Ni vet sån där porrklubb/swingersklubb. Vi har kollat utbudet litegrann och diskuterat för och nackdelar med det hela och kommit fram till att vi åtminstone måste prova. 
Från början handlar det inte främst om att byta partners, utan mer att det är en jävla cool grej.
Tanken att mannen sätter på mig samtidigt som det kan stå flera stycken och titta på helt ogenerat.
Eller att man samtidigt som man njuter av varandra kan spana in flera andra par som har sex intill.

Det låter iallafall som att det skulle passa oss perfekt. Och har man blivit varma i kläderna så lär det inte vara helt omöjligt att vi vidgar våra ramar och bjuder in ett annat par, eller varför inte en ensam tjej att leka med oss ;)
En drink i en varm bubbelpool, våta kroppar, kåta blickar....
Grrr jag vill åka nu!

Jag lovar att vi ska uppdatera oss om hur det var när vi väl varit iväg på vårt äventyr.

Nu är kvinnan våt, våt, våt! Kåt som en kanin... - och mannen sover!! :(
Frågan är om man ska våga väcka honom, vilket han gärna vill genom att försiktigt väcka hans lustar?
Enda anledningen till att jag tvekar är att han ska jobba, och har jobbat.. han borde få sova..

Han lämnar mig vaken med ett tips om en ny sida med filmer han hittat. Är det inte lite taskigt?
Jag ska spana in lite klipp och sen får vi se om jag hinner att väcka honom, annars får vi kanske ta igen det när han vaknar ;)


Puss på er! 
/ Hon

2 kommentarer:

Erotik sa...

Vi tänker precis likadant, vi vill också prova... först tanken på att andra ser och att se andra och sen kanske en tjej... vilken klubb är det ni har hittat??

lovesexrocknroll sa...

Vad roligt! Vi har inte bestämt oss ännu vilken klubb men vi har tittat runt lite och "Par i hjärter" verkar intressant. Har även tittat lite på "Club Eden" Främst eftersom den ligger närmare. Har ni några bra tips på parklubbar så kommentera gärna!!