lördag 8 september 2012

Snusk sms är

inte att förakta.
Igår befann sig mannen på jobbet och jag hade inte mycket att göra.
Det började med en del frågor, ni vet såna där frågor man tänkt ställa av ren nyfikenhet men aldrig gjort :)

Det halkade inte helt otippat in på sex. På vad som är ok, och vad som inte är ok i sängen.
Tänk att man alltid hittar nåt nytt gemensamt som man tycker om.
Vi pratade länge och väl. Båda blev kåta som kaniner och då jag hade turen att vara hemma fick jag mig tre sköna orgasmer med min lilla rabbit!

Mannen var det lite värre med så jag lovade att jag skulle hålla mig vaken tills han kom för att hjälpa honom att få utlopp för sin frustration ;) 
Han valde (ja han fick välja själv) en riktigt ordentligt blöt avsugning.
Det var absolut inga problem för mig... jag som älskar att suga... ;)

När han kom hem, duschade och lade sig i sängen började jag ganska omgående att tillfredsställa honom med min mun. Jag sög honom lätt, hårt, mjukt och tog nästan hela kuken i munnen till roten..
Han flämtade och försökte hålla orgasmen borta så länge som möjligt. Jag spottade på kuken och lät min saliv rinna längs hans pung och mellan hans ben, allt för att jag skulle kunna pressa in ett finger i hans rumpa.

Han andades mycket ytligt vid det här laget. Flämtande och stönande hur skönt han tyckte att det var när jag sög han djupt och samtidigt masserade han trånga hål.
När han kände att det inte var långt kvar tills han skulle komma kved han att han ville spruta mitt ansikte fullt.
Jag vill komma!! Får jag komma?? ( Hehe han vet att det är jag som bestämmer.. ) 
Ja, kom du sa jag.. spruta på mig!

Hans muskler i anus krampade enormt runt mitt finger och han skickade sin sats med en enorm kraft på mitt ansikte, på sig själv och jag tror han målade taket med en skvätt också! :D

Han slappnade av som ett litet barn efter den behandlingen och somnade som en lite prins.

Vad vi Sms:ade om som gjorde oss så kåta?
Det är en hemlis ;)


Puss på er 
/ Hon

Inga kommentarer: