söndag 9 september 2012

Uppdatering...

Hann smyga mig ner under täcket, lägga en hand på mannens ben...
Mer än så behövdes tydligen inte. Han vaknade och insåg mitt lilla "problem" när han började smeka mig :)

Så våt så våt.. jag längtade så efter att få bli knullad ordentligt och trots att mannen var nyvaken så bjöd han mig på en ordentligt trevlig omgång.
Han smekte min svullna klitta och drog fram sin kuk och retades med den i båda mina varma öppningar.

Han började knulla mig från sidan bakifrån med sin styva kuk samtidigt som han höll mitt hår i ett stadigt grepp. Han gillar då jag sitter fast och att han får ha kontrollen..

Hans lite omilda behandling lugnade ner sig efter en stund då han bestämde sig för att försöka sig på det andra lite trängre hålet. Trots att jag var så våt att jag svämmande över var det lite trix innan han tillslut kunde glida in och jag hunnit vänja mig vid att ha honom där.
Väl inne och väl van så var det inga större problem. Han tog mig hårt och viskade att "nu skulle du haft en kuk i fittan oxå"
Jag fick väl fram ett mhmm mellan mina flämtningar för jag var så nära att komma!
Jag njöt av behandlingen och när min orgasm kom kände jag hur mina muskler krampade runt hans hårda kuk som bottnade i min rumpa. Han satte fast mig ännu en gång i ett hårt grepp och mitt nu enormt känsliga kön försökte vrida sig ur..
Han pumpade på allt hårdare tills jag kände några ryckningar och en värme som spred sig när han skickade satsen långt inne i mig ;)

Så kan man ju också vakna.
Det tyckte jag var trevligt! ;)

På återseende
/Hon

Inga kommentarer: