måndag 13 augusti 2012

Sex är underbart!

Nu händer det mycket roliga nya saker i sängen :) Jag har ju varit lite inaktiv på bloggfronten men å andra sidan har ju kvinnan gjort väldigt trevliga inlägg ändå :P 
Tänkte först berätta om vad som hände för några dagar sedan då jag var på jobbet och kvinnan låg hemma i sängen och var lite kåt. 
Vi smsade flitigt och pratade dels om trekanten vi nyligen hade och dels om nya saker vi ville testa. Konstigt ändå att man hela tiden kommer på nya saker som bägge gillar!
Det jag har märkt är att jag nästan alltid kommer väldigt fort då det har gått för kvinnan och jag fortsätter att pumpa på, samtidigt som det är alldeles för skönt för henne så hon försöker göra sig fri. Att känna makten att hålla i och hon "inte riktigt vill". Jag berättade detta och det visade sig att även hon gillade att bli fasthållen och knullad hårt!
Så efter flera timmars smsande och mmsande fick jag äntligen sluta jobbet och komma hem! Där låg hon, plaskvåt och kåt och bara ville ha min kuk. Efter att vi slickat och sugit varandra så la jag henne på mage och tog ett stadigt tag om hennes händer, la mig över hennes rygg och körde in kuken snabbt i hennes droppande fitta. Jag knullade allt hårdare och hon började att slingra sig under mig. Jag tog tag i hennes hår och viskade i hennes öra att jag kommer att spruta dig full!
Det var precis vad jag gjorde lite senare och sedan somnade jag gott :)

Kvinnans kåtsaft!! Kan berätta att det är ganska frustrerande 
att få en sådan bild då man är på jobbet :P

Den andra nya saken vi testade gjorde vi för bara några minuter sedan... 
Vi har nu provat på latexlakan! Jag säger bara... ojojoj!!! 
Helt underbart! 
Det började med att jag tog en lång dusch och då jag var klar så gick kvinnan och duschade. Då passade jag på att tända ljus i hela sovrummet och bädda själva lakanet.
Då hon kom tillbaka till sovrummet lade hon sig ner på rygg och jag började att smeka in hela hennes kropp med olja. Långsamt smekte jag henne över hela kroppen utom fittan. Det dröjde inte särskilt länge tills det började rinna ur hennes fitta och kunde inte låta bli att gå ner och slicka i mig hennes safter.
En så härlig känsla att allt är lent och mjuk och halt :)
Sedan började jag min teknik och det dröjde inte många sekunder innan hon sprutade ner hela min arm, mina ben och halva sängen.
Sedan la jag mig på rygg i hennes underbara safter och hon hällde olja över hela kuken och började runka av mig. Sedan sätter hon sig över mig och jag får slicka henne till en ny orgasm!
Jag höll då på att explodera där jag låg i hennes pöl och även hade hennes fitta som droppade ner i min mun!
Då hennes orgasm lagt sig så börjar hon rida mig och kort därefter sprutar jag hennes fitta full med min varma sperma...
Nu blev det ingen bild på detta då det är lite knepigt att använda elektronisk utrustning där allt är blött och halt :P Men jag lovar att vi ska föreviga detta också, kanske får anlita en fotograf ;)

/Mannen 

Inga kommentarer: