torsdag 16 augusti 2012

Jag gillar verkligen

när mannen skriver inlägg här :)
Det pirrar liksom lite extra när jag ser att det tillkommit ett inlägg som jag vet att jag med all säkerhet är involverad i, men inte skrivit själv :)

Det där med latexlakanet var ju som sagt en höjdare. Mängder av olja, smek och massage kan ju för övrigt inte gå helt fel.. sen att det inte alls gör nåt om det blir blött och halt i sängen är ju ett plus!
Att mannen sen gjort sig för och tänt ungefär hur många ljus som helst var jättefint. Man blir alldeles varm i hjärtat :)

Häromdagen kom jag in i sovrummet och möttes av att han låg och runkade..
Helt öppet och ogenerat. Så funkar det här hemma :)
Hur man än tänkt innan, att man kanske varit för trött för att sexa glöms av ganska fort när man möts av en sån syn..

Tänk att jag har så svårt att hålla fingrarna borta...
Dock tänkte jag att eftersom han gjort så mysigt för mig är de väl inte mer än rätt att jag fokuserar på honom..

Jag satte mig bredvid, började smeka hans redan styva kuk. Slickade på hans bröstvårtor och lekte med hans pung. Smekte hela hans kropp och kände hur min egen kåthet växte.

Fukten i min fitta steg enormt fort och jag kände hur det började droppa medan jag sög honom.
Jag började smeka mig själv och runkade fortfarande av honom med min fria hand. Använde min egen kåtsaft som glidmedel till hans kuk..
Efter en stund satt vi mitt emot varandra och tillfredsställde det som fanns närmast :)
Jag kunde inte låta bli att leka med några fingrar i min våta fitta och det dröjde inte länge förrän jag sprutade en fontän över honom. 

Han går ju igång rätt rejält på det, så han lade sig på sidan för att se bättre och för att kunna bli rejält nersprutad.
Han bad mig snällt att fortsätta. Snälla snälla sluta inte... spruta mera!

Jag kom , och kom , och kom... och han kved och runkade sig själv.
När han tillsist ville knulla mig låste han fast mig i ett grepp och knullade mig brutalt tills han kom i en explosion långt inne i mig. Jag hade dock en orgasm som precis var på väg så han fick snällt dra sig ur och hjälpa mig nå ända fram. Man kunde ju inte låta den gå till spillo ;)

Sen låg vi i en utmattad men lycklig hög, nöjda och glada :)
Undrar vad nästa experiment blir?
Vad det än är blir det garanterat bra! :)

Puss&sånt
/Hon

Inga kommentarer: