måndag 6 augusti 2012

Så...

vad hände sen...?

Som den lyckliga lilla böna jag är blev det en fantastisk repris på lördagsnatten. En gemensam dusch med en hel massa slick och sug, smek och mys..
En 69 sittandes på vännens ansikte och två kukar att suga av.. sen bytte de plats.

Blev sedan påsatt av min karl bakifrån medan jag sög av hans vän och när min karl kände att han inte kunde hålla emot mer, bad han sin vän att spruta min mun full med sperma. Jag kved när min orgasm kom, och strax efteråt fylldes min fitta med varm kladdig säd...

Där låg jag sedan med två trötta pojkar, ansiktet fullt av sperma och ett stort leende på mina läppar :) 

Det bästa är att det lär hända igen..och igen... och kanske igen  :)

Med minnet färskt ska jag nog tillfredsställa mig själv innan det bli natten här hemma ..

Puss på er 
/Hon


Inga kommentarer: