lördag 4 augusti 2012

En liten update..

Gårdagen bjöd på fest. Vänner bekanta och övrigt löst folk :)
När gryningen kom var vi dock bara tre kvar. Jag , min käre man och hans kompis....


Han ställer oblygt frågan om jag vill ha två kukar ikväll?
Vad svarar man på det? Ja tack? :) Efter gemensamt ja i form av en ögonkontakt oss tre emellan kommer båda närmre i soffan.
Han ger sin vän tillåtelsen att känna på mina bröst och på min kropp samtidigt som han retas genom att knäppa upp sina byxor och smeka mig utanpå trosorna. 


Det gick väldigt fort och vi hamnade i vår säng, alla tre. Helt plötsligt sög jag två kukar och blev pullad av två händer och smekt på brösten av två.. Det var jävulskt upphetsande att höra två kåta killar över mig samtidigt som min karl skickade ner sin vän att slicka mig medans jag fortsatte suga honom. Han lät honom knulla mig medan han såg på och växelvis runkade sig själv och blev avsugen av mig. Sen bytte dom plats och jag vill minnas att min karl även råkade suga av sin vän lite smått :P  är man nyfiken så är man.... hehe


Det hela avslutades med att båda blev avsugna och sprutade sina satser över mina tuttar :)


Ja, det var helt underbart och har jag riktigt tur så kan det bli en repris ikväll/inatt och kanske även fler gånger om parterna inte misstycker.
Min karl verkade då gå igång rejält på att ge bort mig till sin vän som han litar fullt och fast på.
Jag fick mig även en rejäl påsättning imorse då han tänkte tillbaka på vad som hände några timmar innan och blev vrålkåt ;)


Bilder finns ej av naturliga skäl då det hela var väldigt spontant och att dra fram en kamera skulle säkert dödat situationen en hel del och det kunde jag då aldrig tänka mig att riskera! 


Nu fortsätter trevligheterna :) 


Puss 
/Hon

Inga kommentarer: