tisdag 29 maj 2012

Skönt tillsammans!

Igår hade vi en väldigt mysig stund tillsammans! Tanken var från början att bara jag skulle leka med mig själv medans kvinnan tittade på. 
Jag började sakta att runka mig själv och efter ett tag tog jag fram dildon och började knulla mig själv med denna. Efter en stund så började kvinnans händer att närma sig kuken och dildon och tog sedan över helt. 
Så skön känsla då hon suger och runkar samtidigt som hon för dildon sakta in och ut...
Mina händer börjar sedan att söka sig mot hennes fitta och känner att den riktigt rinner! Jag avbryter henne och går ner och börjar slicka i mig hennes safter. Jag älskar hennes fitta och hennes fittsaft! Tror jag skulle kunna leva på endast det :)
Efter ett tag känner jag att det är dags att ge henne lite kuk så med henne liggandes på rygg, kör jag in kuken hårt och bestämt, och därefter pumpar jag på i en allt snabbare takt tills hon kommer.
Hon frågar sedan vart jag vill komma och jag svarar brösten, och bara sekunder senare drar jag mig ur och sprutar en härlig sats över hennes underbara bröst!
/Mannen

Inga kommentarer: