onsdag 23 maj 2012

Överraskning

Ja som mannen skrev så överraskade han mig igår med en ny leksak! :)
Sånt är alltid trevligt och det var ju extra spännande då man gått och funderat på att prova just den här ett tag.


Jag kan inte låta bli att kåta upp mig på tanken att jag får sätta på min karl, han vill verkligen att jag ska penetrera hans lilla rumpa! Det känns fortfarande lite förbjudet och i mina tidigare relationer har det alltid varit big no no att ens närma sig det området. Därför känns det extra hett och jag går igång extra hårt för det har tidigare bara funnits i min fantasi att ens få prova ...


Åter till den lilla röda... som var allt annat än liten för övrigt.. 
Jag hann tänka att hur tusan ska jag kunna knulla dig med den? Men det gick över och in kom den kan vi säga ;)


Dock måste vi testa den fler gånger och utforma en egen ställning som funkar för båda.
Jag hade lite problem med att nå fram och jag tyckte inte man hade så bra kontroll över grejerna som jag skulle velat.
Vi hittar säkert en bra lösning för strapen var trevlig, fina vibrationer och skön hårdhet.


Ett skönt knull blev det och jag tror att mannen var mer än nöjd och det var ju huvudsaken! Det var ju hans leksak :)


Har ni några förslag? 
Vilken är den ultimata strapen?

Ride me red. 
Puss&snusk
/Hon



Inga kommentarer: