måndag 21 maj 2012

Knullmaraton...

Igår hade vi fullt upp i sängkammarn. Mycket lust som ville ut på en gång och det innefattade nästan hela spektrat av snusk :)


Mannen hade ju läst om förfrågan om bilder på lite rumpsex så han var som ett litet barn på julafton när han visste att han skulle få köra kuken i fel hål.
Han slickade mig länge medan jag runkade och sög honom och retades med fingrarna runt hans anal.
Sen tog han mig från sidan och körde in kuken i mitt trånga hål.. 
Därefter vände han mig på mage och lät mig komma innan han drog några sista tag och sprutade sin heta sats över min rumpa och rygg..


Vi vilade lite och efter att ha frestats återigen av att titta på lite snuskiga filmer på tv:n började han runka sig själv. Det är en syn jag gillar. Det är något rått över att han ligger bredvid mig men ändå kör sitt eget race liksom. Hett!
Jag kunde inte hålla fingrarna i styr heller efter en stund, så de vandrade ner och smekte min våta lilla mus medan jag tittade på honom.


Jag hämtade en varsin leksak till oss och vi satte oss framför varann. Han fick en vibrerande plugg att leka med och jag fick min g-punkts stav. Med den i fittan dröjde det inte länge tills jag sprutade över hans ädlare delar.
Det får honom än hårdare och han flyttar på sig för att han vill att jag ska spruta honom i munnen och över hans ansikte. När jag sprutat några gånger får jag sätta mig på hans tunga och rida mig till ännu en orgasm..


När han inte kan hålla tillbaka mer lägger han mig på rygg och tar mig ganska brutalt tills hans kuk ilar till och sprutar varm sperma långt in i min fitta.


Skööönt! 


Det är mannen som sitter på bilderna så dom kommer införas i nästa inlägg när han kommit hem!


Ha det skönt


Puss&snusk
/ Hon

Inga kommentarer: